Monday 1 August 2011

:: Kepada MU ::

Ya Allah, Ya Tuhanku
Curahkanlah kesabaran ke atasku, teguhkanla pendirian daku,
serta tolongla aku untuk meneruskan hidup yang penuh dengan kesakitan,
Sesungguhnya kesakitan yang ENGKAU berikan adela satu nikmat untuk aku...

Ya Allah, Ya Tuhanku
Aku mohon pada MU jiwa yang tenang lagi tenteram,
KAU bersihkan la hati dan jiwa aku dari titik-titik hitam,
yang percaya pada pertemuan dengan MU, 
Redha atas segala keputusan MU,
serta berasa cukup puas dengan segala nikmat pemberian dan anugerah MU, 
usahlah KAU palingkan hatiku setelah KAU tunjuki, 
dan berilah rahmat  MU kerana KAU adelah yang maha pemberi..

Ya Allah , Ya Tuhanku
Kukuhkanla imanku dari kemungkinan terpesong,
dan berilah aku petunjuk dari segala kemungkinan jalan yang sesat,
Jadikanla sebaik-baik umurku pada penghujungnya,
dan sebaik-baiknya amalku adalah pada penghujung akhirnya,
dan sebaik-baiknya hariku adela pada saat aku menemui MU ..
Amin Ya Rabbal Alamin.

No comments: